یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

جنگل همیشه جنگل خواهد ماند

  طوفانی از تبر
ناگه به جان جنگل
افتاد
و هر چه را که کاشته بودیم

طوفان به باد داد

.

.

.


ادامه مطلب ...

هوای کوی تو از سر نمی‌رود

                              خوش است خلوت، اگر یارْ یار من باشد

 

نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد!


من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم


که گاه‌گاه بر او دست اَهرمن باشد

.

.

.

ادامه مطلب ...

زمرد سبز

ببین زمرد سبز چه تلالویی دارد !
چشمانت را ببند 
و معنی را بگیر ...
ببین دنیا خود را نشان می دهد !
گاه آدمی ، همانی ست که می گذارد 
دوستی پُر مهر از دستانش بلغزد 
و ... 
برود ...! 

" آوالون "

سر اومد زمستون

سر اومد زمستون

شکفته بهارون

گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون
گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون

کوه‌ها لاله‌زارن
لاله‌ها بیدارن
.
.
.

 

 
ادامه مطلب ...

ای که به صبرم خواندی،باش و حالم ببین!

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم


صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم

فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

.

.

.


ای یار همیشه،این ظفر بر تو فرخنده بادا

بادا که بدانیم این فرخنده فال از یمن وجود توست!


 

ادامه مطلب ...

ایران

تصنیف همایون شجریان با عنوان ایران:


لینک دانلود:

http://www.mediafire.com/download/2wprpdgh64pb63m/Iran.mp3

گزارش دکتر عارف به مردم



بنام او
 گزارشی به مردم؛ چرا آمدم؟ چرا رفتم؟


مردم عزیز ایران! 

برخود لازم می دانم به خاطر پاسخگویی به پرسش های بیشمار شما عزیزان در مورد چرایی آمدن و چرایی کناره گیری خوددر جریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کنم.
ادامه مطلب ...

رای به اصلاحات




رای به اعتدال و اصلاحات

نفس واحده



 جان گرگان و سگان هر یک جداست

متحد جان های شیران خداست!

مؤمنان معدود لیک ایمان یکی
جسمشان معدود لیکن جان یکی
.
.
.

  ادامه مطلب ...

عذاب تنهایی

گه ملحد و گه دهری و کافر باشد

گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد

باید بچشد عذاب تنهایی را

مردی که ز عصر خود فراتر باشد
 شفیعی کدکنی

بزن باران

بزن باران بهاران فصل خون است

بزن باران که صحرا لاله گون است

بزن باران که به چشمان یاران

جهان تاریک و دریا واژگون است
.
.
.
ادامه مطلب ...

مست شدم

ز عطر زلف یار مست شدم


ز خود بیگانه تر از خویشتن،بسته دست شدم


روزها در پی این عطر به شب شد و لیک


روز بر ماه و آن بر سال و سالها ،نه هست شدم

.

.

.


ادامه مطلب ...