یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

نوروز باستانی و سال نو مبارک

نوروز باستانی و سال نو مبارک

گل



امروز روز شادی و امسال سال گل

نیکوست حال ما که نکو باد حال گل

گل را مدد رسید زگلزار روی دوست

.

.

ادامه مطلب ...

از دل پرخون بلبل کی خبر دارد بهار


 

از دل پرخون بلبل کی خبر دارد بهار

هر طرف چون لاله صد خونین جگر دارد بهار

از قماش پیرهن، غافل ز یوسف گشته اند

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

سر اومد زمستون


 سر اومد زمستون شکفته بهارون


گل سرخ خورشید باز اومدو شب شد گریزون


کوهها لاله زارن لاله ها بیدارن
.
.
.

  ادامه مطلب ...

ای کاش بودی

ای کاش بودی در کناری!

 

چه سخت است دلتنگی!

 

دلتنگی ز بهر یاری!

.

.

.


  ادامه مطلب ...

دلم تنگته



با حس عجیبی با حال غریبی دلم تنگته

پر از عشق و عادت بدون حسادت دلم تنگته

 

گله بی گلایه بدون کنایه دلم تنگته

پر از فکر رنگی یه جور قشنگی دلم تنگته

 

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

روشنی صبح !

بگذار که در شاخه ی این صبح دل آویز 

بنشینم و از عشق سرودی بسرایم  

آنگاه به صد شوق چو مرغان سبک بال 

پر گیرم از این بام و بسوی تو بیایم

.

.

.

  ادامه مطلب ...

خوشه اشک

 

نیمه شب بود و غمی تازه نفس!  

ره خوابم زد و ماندم بیدار!  

ریخت از پرتو لرزنده شمع

ادامه مطلب ...

الهی بمیرم!

 

الهی بمیرم! 

که دیگر بدانی کجایم! 

بدانی ز عالم جدایم! 

.

.

.

ادامه مطلب ...

عاشقی

اهل همین کوچه ی بن بست کناری!

 

که تو از پنجره اش پای به قلب من دیوانه نهادی!

 

تو کجا ؟ کوچه کجا ؟ پنجره ی باز کجا ؟

.

.

.

  ادامه مطلب ...

گرم تو دوستی

هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک


گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک


مرا امید وصال تو زنده می دارد


وگرنه هر دمم از هجر توست بیم هلاک 

.

.

.

ادامه مطلب ...

سرای بی کسی


در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند



یکی زشب گرفتگان چراغ بر نمی کند
کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند

  ادامه مطلب ...

دریغ از یک همدرد بی تعصب!

دریغ از یک همدرد بی تعصب!