یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

آب و اتش

موسم وصل تو شد باز دلم هراسان است

 

فقیر است و بی چیز،کعبه اش خراسان است!

 

همه عمر در پی تو پوییدست و لیک!

 

مپندار کاین فراق از برایش آسان است!

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

روز مرگم


روز مرگم، هر که شیون کند از دور و برم دور کنید

همه را مســــت و خراب از مــــی انــــگور کنیـــــد

 

مزد غـسـال مرا سیــــر شــــرابــــــش بدهید

مست مست از همه جا حـــال خرابش بدهید

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

رویش و آرامش سبز!



رویش و آرامش سبز!

بی قرارم

سلام گویم تو را ای یار جانی که قرار از دلم چه بی رحمانه ستانده ای!اگر می دانستی که این تاب چگونه و چه سان و چه میزان از دلم برده ای  خود  خویشتنت بر من عطا می نمودی و مرا در صحرای وسیع لطف به مستی می خواندی.

در این فصل عاشقی که مرا در بر خویش گرفته...

  ادامه مطلب ...