یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

روحت شاد!

دلتنگ لهجه ی شیرینت!


دلتنگ لحن صادقانه ات!


دلتنگ صفای باطنت!


                                                 گشته ام!...


روحت شاد!

سیمین بری

سیمین بری گل پیکری آری


از ماه و گل زیباتری آری


همچون پری افسونگری آری
.
.
.

 

ادامه مطلب ...

دلم تنگته

دلم تنگته ای یار جانی!

روز چهل

 بسی روز از یک به ده شد تا چهل!

شد روزش و هر چه هست کناری بهل!

شد یادآور آن خونین روز و شب!

.

.

.


  ادامه مطلب ...

اشک داغ


 اشکها می غلتند داغ داغ ز گونه ام!

چه حال است مرا،چرا اینگونه ام!

چهل شب و روز به تلخی گذارده است!

.

.

.

  ادامه مطلب ...

دل دیوانه


با تـو رفتم ، بی‌تو باز آمدم      از سرکوی او ، دل دیوانه

پنهان‌کردم ، درخاکسترغم      آن همـه آرزو ، دل دیوانه

.

.

.

 

ادامه مطلب ...