یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

خدایا حواست باشد

یا رب  ! یار من آنجاست ، حواست باشد

او نشان کرده ی اینجاست ، حواست باشد

 

یار من موی سرش ، قیمت صد شیرین است

قصه اش قصه ی لیلاست ، حواست باشد

.

.

.

   


یا رب  ! یار من آنجاست ، حواست باشد

او نشان کرده ی اینجاست ، حواست باشد

 

یار من موی سرش ، قیمت صد شیرین است

قصه اش قصه ی لیلاست ، حواست باشد

 

گرچه بدجور شکسته است دل تنگ مرا

همچنان شاه غزل هاست ، حواست باشد

 

او نگاهم نکند ، یا نخرد حرف مرا...

هرچه هست بین خود ماست ،حواست باشد

 

حرف یک عشق قدیمی ست که برعکس شده

درد من درد زلیخاست ، حواست باشد

 

آنچه فرهاد نوشته ست بروی تن تو ...

شرح یک روز غم ماست ، حواست باشد

 

همه ی دلخوشی و زندگی ام ،بودن اوست

برود ، آخر دنیاست ،حواست باشد

 

نگذاری ، احدی تیشه برویت بزند !!!

شیشه ی عمر من آنجاست، حواست باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد