یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

گل پونه ها

گل پونه های وحشی دشت امیدم


وقت سحر شد


خاموشی شب رفت فردایی دگر شد

.

.

.

 

 


گل پونه های وحشی دشت امیدم


وقت سحر شد


خاموشی شب رفت فردایی دگر شد


من مانده ام تنهای تنها


من مانده ام تنها میان سیل غمها


گل پونه ها نا مهربانی آتشم زد آتشم زد


گل پونه ها بی همزبانی آتشم زد


می خواهم اکنون تا سحر گاهان بنالم


افسرده ام دیوانه ام آزرده جانم


گل پونه های وحشی دشت امیدم


وقت سحر شد


خاموشی شب رفت فردایی دگر شد


من مانده ام تنهای تنها


من مانده ام تنها میان سیل غمها


من مانده ام تنها میان سیل غمها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد