یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

زلف پریشان


خرم آن روز کز این منزل ویران بروم


راحت جان طلبم و از پی جانان بروم


گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب


من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

شادباشان بودنت

 

ز بهر میلادت شادباش می گویم چه اینکه هستی!

وه که چه زیبا روزیست ، که تو در آن بر دیدگان بنشستی!

در خیالم که آیا در میان زادگان این روز بودست جز تو همراه روز الستی!

.

.

.


ادامه مطلب ...

هدیه ی بهمنی

 

سلام بر تو ای هدیه ی بهمنی! 

ز چه گویم که تو هماره محرم اسرار منی!

به سختی و سهل به کنارت آیم تا که...

ادامه مطلب ...

عاشقم من

 عاشقم من عاشقی بی قرارم

 

کس ندارد خبر از دل زارم

 

آرزویی جز تو در دل ندارم


.

.

.


 

ادامه مطلب ...

کو یاری تا به دیارم برساند

 کو یاری تا به دیارم برساند پیغامم را به نگارم برساند


کو غمخواری به کنارم بنشیند دلدارم را به کنارم برساند


من هم جدا شدم ز آشیانه من هم دلم شکسته ای زمانه


من هم به ناله ها عاشقانه در زمانه گشته ام فسانه
.
.
.

ادامه مطلب ...