یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

عاشقم من

 عاشقم من عاشقی بی قرارم

 

کس ندارد خبر از دل زارم

 

آرزویی جز تو در دل ندارم


.

.

.


 

 

 عاشقم من عاشقی بی قرارم

 

کس ندارد خبر از دل زارم

 

آرزویی جز تو در دل ندارم

 

من به لبخندی از تو خرسندم

 

مهر تو ای مه آرزومندم

 

بر تو پابندم

 

از تو وفا خواهم

 

من ز خدا خواهم

 

تا به رهت بازم جان

 

تا به تو پیوستم

 

از هم بگسستم

 

بر تو فدا سازم جان

 

خیز و با من در افق‌ها سفر کن

 

دل نوازی چون نسیم سحرگاه

 

ساز دل را نغمه گر کن

 

همچو بلبل نغمه سر کن

 

نغمه گر کن

 

هم‌چو بلبل نغمه سر کن

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد