یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

این نوشته برای توست! به یاد توست!

یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

نوشته

این نوشته برای توست!

به یاد توست!

به نام توست!

با سرآغازی به نام الله!

و چه زیباست دوست داشتن در سراشیبی غوص در میان دریایی از محبت!

و زیباتر،پرتاب تو با فشار حجم سنگین این دریا به آسمانی از عشق و دوستی!

و من اینگونه محبت خویش!

دل خویش!

و نظاره ی خویش بر تو دارم!

باش!

بایست!

و نظاره کن دوست داشتن های مرا!

که در پشت دیوارها نیز محبوبی!

در دوری ها و فراقت!

برای همیشه ای!

نه یک لحظه!

و من باز می گویم!

که ای یار!

بودنت مایه ی زندگیست!

دوست داشتنت سرمشق بندگیست!

و من خوش بنده ای هستم به بارگاه عاشقی!

مرا بپذیر!

یار بی یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد