یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

وطنم .

 روزها فکر من این است و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود

به کجا میروم آخر ننمایی وطنم

.

.

.



  ادامه مطلب ...

چشمی کنار پنجره ی انتظار

  
ای دل ، به کوی او ز که پرسم که یار کو 
 در باغ پر شکوفه ، که پرسد بهار کو 
 نقش و نگار کعبه نه مقصود شوق ماست 
.
.
.

ادامه مطلب ...

گریه ی لیلی

 چشم گریان تو نازم ، حال دیگرگون ببین 
گریه ی لیلی کنار بستر مجنون ببین 
 بر نتابید این دل نازک غم هجران دوست
.
.
.

ادامه مطلب ...

در فتنه ی رستاخیز

کنار امن کجا ، کشتی شکسته کجا 
 کجا گریزم از اینجا به پای بسته کجا 

 ز بام و در همه جا سنگ فتنه می بارد 

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

باز دلم عیش و طرب می‌کند


باز دلم عیش و طرب می‌کند

هیچ ندانم چه سبب می‌کند؟

از می عشق تو مگر مست شد

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

غم

 اندر دل بی وفا غم و ماتم باد            آن را که وفا نیست زعالم کم باد

دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد        جز غم که هزار آفرین بر غم باد

.

.

.

  ادامه مطلب ...

ای عاشقان


 ای عاشقان ای عاشقان هنگام کوچ است از جهان


در گوش جانم می رسد طبل رحیل از آسمان

نک ساربان برخاسته قطارها آراسته

.

.

.

ادامه مطلب ...

شیشه ی پنجره را باران شست

  شیشه ی پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو راخواهد شست

 

آسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اطاقم دلتنگ

 

میپرد مرغ نگاهم تا دور

.

.

ادامه مطلب ...