یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

سلام

 

سلام بر تو ای مونس جان و تن من! 

هر چه دادم بر باد تو ماندی باز در وطن من! 

اصل به گمراهی و جهلش ندادم هرگز! 

گر که بودست عمری به بطالت ثمن من! 

.

.

.

(یک اثر قدیمی هست که دلم خواست مجددا منتشر کنم)

ادامه مطلب ...

انتخاب وزیر

 

پادشاهی می خواست نخست وزیرش را انتخاب کند.

چهار اندیشمند بزرگ کشور فراخوانده شدند. 
آنان را در اتاقی قرار دادند و پادشاه به آنان
ادامه مطلب ...

میلاد مسعود حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق مبارک باد!

میلاد مسعود حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق مبارک باد!

باد شمال غربی


  دختر جوان از تپه بالا رفت.

خودش را به او رساند.کنارش نشست.

نفس تازه کرد و گفت:سلام.امروز اومدم فقط یه

ادامه مطلب ...

حکایت این روزهای من!

حکایت این روزهای من حکایت اون بنده خدایی هست که باید فقط در مقابلش گفت چشم.حالا چه خوشم بیاید چه نیاید.بگم نه میگه زورم زیاده،بگو چشم میگه زورم ...

  ادامه مطلب ...

مکه و خدا

 درمکه که رفتم خیال میکردم دیگر تمام گناهانم پاک شده است غافل از اینکه تمام گناهانم گناه نبوده و تمام درست هایم به نظرم خطا انگاشته و نوشته شده بود

درمکه دیدم خدا چند سالیست که ...

ادامه مطلب ...

امان از مظلومیتت امان!

امان از مظلومیتت امان!