یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

حکایت این روزهای من!

حکایت این روزهای من حکایت اون بنده خدایی هست که باید فقط در مقابلش گفت چشم.حالا چه خوشم بیاید چه نیاید.بگم نه میگه زورم زیاده،بگو چشم میگه زورم ...

  حکایت این روزهای من حکایت اون بنده خدایی هست که باید فقط در مقابلش گفت چشم.حالا چه خوشم بیاید چه نیاید.بگم نه میگه زورم زیاده،بگو چشم میگه زورم زیاده.در هر حال زورش زیاده و من باید بگویم چشم.هر چه عشقت بکشد می گویم چشم.اما ببینیم تا کی قراره که زور شما زیاد باشه و من بگویم چشم.حکایت حکایت ... .

بگذریم.می گویم چشم تا زمانی که برسد نوبت اینکه به تقدیر و قضایش در سر وقتش چشم بگویم.


یا حق


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد