یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

بیاد عروج هردونازنین


 


دلنوشته دکتر چمران بر مزار شریعتی
این روحانی‌نمایان، ما را به حربه تکفیر می‌کوبند!
ای علی! همیشه فکر می‌کردم که تو بر مرگ من مرثیه خواهی گفت و چقدر متأثرم که اکنون من بر تو مرثیه می‌خوانم!
ای علی! من آمده‌ام که بر حال زار خود گریه کنم، زیرا تو بزرگتر از آنی که به گریه و لابه ما احتیاج داشته باشی!...
خوش داشتم که وجود غم‌آلود خود را به سرپنجه...
ادامه مطلب ...

ﺍﺣﺴﺎس من ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ﺗﻮﺳﺖ


ﺧﯿﺮﻩ ﺍﻡ ﺩﺭ ﭼﺸﻢِ ﺧﯿﺴﺖ ﺣﺴﺮﺗﻢ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﻦ

ﻗﺒﻠﻪ ﺍﻡ ﺑﺎﺵ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ، ﻧﯿﺘﻢ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﻦ


ﺍﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﯾﺎﯾﺖ ﺩﻟﯿﻞِ ﮔُﻨﮓِ ﻋﺼﯿﺎﻧﻢ ﺷﺪﻩ ﺳﺖ

ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﻢ ،ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯾﻢ ، ﺧﻠﻮﺗﻢ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﻦ


.

.

.

 

ادامه مطلب ...

بی خبـــری



در دام تــوأم ، نیست مـــرا راه گـریـزی

من عاشق ایــن دام و تو صیّاد ، کجایی ؟


محبوس شدم گوشه ی ویـرانه ی عشقت

آوار غمت بـر ســـرم افتـــاد ، کجایی ؟

.

.

.

  ادامه مطلب ...

ﮔﻠﻪ ﮐﺮﺩﻡ

 ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺧﻤﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﮔﻠﻪ ﮐﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻋﺸﻮﻩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻧﺎﺯ ﻭ ﺍﺩﺍﯾﺖ ﮔﻠﻪ ﮐﺮﺩﻡ


ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺁﻥ ﻟﺐ ﻟﻌﻠﺶ ﺷﮑﺮﯾﻦ ﺷﺪ

ﺍﺯ ﻧﻐﻤﻪ ﻭ ﺁﻫﻨﮓ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﮔﻠﻪ ﮐﺮﺩﻡ


.
.
.

ادامه مطلب ...

این قافله کنعانی نیست



مثل سابق غزلم ساده و بارانی نیست


هفت قرن است درین مصر فراوانی نیست


به زلیخا بنویسید نیاید بازار


این سفر یوسف این قافله کنعانی نیست

.

.

.

 

ادامه مطلب ...

جهان هولوگرافیک




نام کتاب :جهان هولوگرافیک

نویسنده : مایکل نالبوت

موضوع :نظریه ای پیرامرون توانایی های ذهن و اسارا ناشناخته  آن

لینک دانلود:

http://up.kkgroup.ir/do.php?down=120

پهلوی تو

 

یک لحظه دلم خواست که پهلوی تو باشم


بی‌محکمه زندانی بازوی تو باشم


پیچیده به پای دل من پیچش مویت


تا باز زمین‌خورده‌ی گیسوی تو باشم

.

.

.

ادامه مطلب ...

خدایا حواست باشد

یا رب  ! یار من آنجاست ، حواست باشد

او نشان کرده ی اینجاست ، حواست باشد

 

یار من موی سرش ، قیمت صد شیرین است

قصه اش قصه ی لیلاست ، حواست باشد

.

.

.

   ادامه مطلب ...