یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

لاف عشق


مستی به لاف عشق وا اسفا پایدار نبود!

من که سرّ عشق نیک دانسته بودم!

چون است این عشق به میان پایدار نبود!

.

.

. 

ادامه مطلب ...

یاری


یاری را در چشم ز یار داشتم و وانگهی یار نبود و یارای یاریش نیز!

ماندم ز یار برنجم یا هجر یار و آنچه مهجورش داشته!

خواستم گفتگو در پیش گیرم که شاید فرجی!

.

.

.

ادامه مطلب ...

مرغ شیدا

 در سکوتی ماتم افزا 

من کناری و مرغ شیدا

با من دل خسته گوید

.

.

.

  ادامه مطلب ...

نگارا

نگارا نگارا مرو از برم
به فصل شکفتن مکن پرپرم
همه هستی من ز عشق تو شد
.
.
.
 
ادامه مطلب ...

دریغا

 ترسم که به پایان رسد عمر و تو نیایی

از داغ جدایی جگرم سوخت کجایی

بخت من سر گشته گره خورده به مویت

.

.

.

 

ادامه مطلب ...