یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

خدا خدا خدا

 بخشی از بیانات مرحوم حاج آقا تهرانی (ره):


هر وقت نا امید از همه جا شدی بدون که کارت درست میشه،حدیث داره :به عزت و جلال خودم قسم که قطع می کنم امید بنده ای که به غیر من امید داره،امیدمون اگه گوشه دلمون به کسی باشه که کار مارو اون درست کنه حدیث داره که به عزت و جلال خودم قسم که حاجت تو رو نمیدم،اگه گوشه دل ما به جایی وتوجه که که کسی کار ما رو درست کنه نمیشه،خدا خدا خدا...  

 

لینک دانلود فایل صوتی:   http://s1.picofile.com/file/6700802812/%D8%AE%D8%AF%D8%A7.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد