یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

چشمان سبزت

دلتنگ توام! 

دلتنگ چشمان توام! 

چشمان سبزت مرا می خواند همی!

.

.

.

دلتنگ توام! 

دلتنگ چشمان توام! 

چشمان سبزت مرا می خواند همی! 

آه که چشمانت مرا در خود مفتون سازد همی! 

وای بر من گر تو را جای گذرام و دل ببازد بر من همی! 

یارا سخن از جان کلام ما می گویی! 

بخوان آواز و سر بده ناز! 

من عاشقم! 

عاشقی پاک باز! 

دستم گیر و جانم ده! 

آنچه می خواهم و می دانی! 

آنم ده! 

من دست به هیچ دست گیر ندهم! 

چون تویی دست گیر ، دست هیچ ، بگو جانم ده!  

یا ... 

یا حق ...

یار بی یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد