یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

خدایا!

خدایا! 

یارا! 

ای خوشین یار مهربان! 

مهربانیت بر من به ثبوت رسیده است! 

نمی دانم با رفتارهایی که تلنگر بر نظم جهانیت زده است چه کنم؟ 

.

خدایا! 

یارا! 

ای خوشین یار مهربان! 

مهربانیت بر من به ثبوت رسیده است! 

نمی دانم با رفتارهایی که تلنگر بر نظم جهانیت زده است چه کنم؟ 

نمی دانم با این عدم هم سویی با افکارت در این نظم جهانی چه کنم؟ 

نمی دانم با این گناهان چه کنم؟  

نمی دانم  با تپ موج مخالفی که در بازخورد اعمالم به سراغم خواهند آمد چگونه باید برخورد نمایم؟ 

تو صاحب و مدیر و مدبر این جهانی! 

نجاتم بخش! 

یاریم نما! 

ای یار بی یار! 

یار بی یار سبز استعانت می جوید از یار بی یارش!

یار بی یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد