یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

شهزاده ی قصه ی من!

یه شب تو خواب وقت سحر!

شهزاده ای زرین کمر!

نشسته بر اسب سپید! 

میومد از کوه و کمر!


دانلود ترانه :

http://s1.picofile.com/file/6198503018/Golshifteh_Farahani_Shahzadeye_Gheseye_Man_128.mp3.html

یه شب تو خواب وقت سحر!

شهزاده ای زرین کمر!

نشسته بر اسب سپید! 

میومد از کوه و کمر!

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش!

کاشکی دلم رسوا بشه! 

دریا بشه این دو چشم پر آبم!

روزی که بختم باز بشه! 

بی یار بشه اون که اومد به خوابم! 

شهزاده ی رویای من شاید توئی! 

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو! 

از خواب شیرین ناگه پریدم!

او را ندیدم!  

دیگر کنارم!

 به خدا!

جانم رسیده!  

از غصه بر لب! 

هر روز و هرشب!  

در انتظارم! 

به خدا! 

به خدا! 

به خدا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد