یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

شیرین شیرینم!

شیرین من تلخی نکن با عاشق!
تموم میشن گم میشن این دقایق!

شیرین من تلخی نکن با عاشق!
تموم میشن گم میشن این دقایق!
دنیای ما مال من و تو این نیست!
رو کوه دیگه فرهاد کوه کنی نیست!
یه روزی میاد که نمیدونیم کی هستیم!
یار کی بودیم و عشق کی بودیم و چی هستیم!
شیرین شیرینم واسه تو شدم یه فرهاد!
شیرین شیرینم نده زندگیمو بر باد!
نده زندگیمو بر باد نده زندگیمو بر باد!
من نمیگم فرهاد کوه کنم من!
تیشه به کوهها که نمیزنم من!
عاشق تو بی تو به کوه نمیره!
وقتی نباشی تو خودش میمیره!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد