یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

تو را دوست می دارم!

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم !  

.

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

!

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

!

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

!

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

!

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

!

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

!

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه تورا به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم!

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم!



یار بی یار



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد