یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

سلام!

سلام بر یاران جان! 

یاران جان و مهربان! 

یاران جان مهربان آشنا زبان! 

سر برگریبان است ، بس که زکف برفته ست توان!    

.

سلام بر یاران جان! 

یاران جان و مهربان! 

یاران جان مهربان آشنا زبان! 

سر برگریبان است ، بس که زکف برفته ست توان!   

همه سعی بر عدم آشکارش دارم و به این بود کاین درد بماند نهان! 

گویند مرد را دردی اگر باشد خوشست و این است رسم زمان! 

سوالی هست و من نیز دارم! 

گویند مرد را! 

حال اگر زن باشدم چاره از چه بسازم؟! 

هان! 

چه سازم؟!! 

چه؟! 

.

.

یار بی یار

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد