یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

آفتاب ظهر تیر

ای نگاهت آفتاب ظهر تیر !!

آب شد برف نگاهم ناگزیر !

 
هم شبیه سروی و هم مثل بید  

با تو  ام  بالا بلند سربه زیر !

.

.

.


ای نگاهت آفتاب ظهر تیر !!

آب شد برف نگاهم ناگزیر !

 
هم شبیه سروی و هم مثل بید  

با تو  ام  بالا بلند سربه زیر !

 

بس که دنبال تو راه افتاده ام  

ردّ پایم حک شده در این مسیر !

   

روزها  و  ماهها و   سالها 

صبر کردم آمدی اما چه دیر !

  

حال دیگر بارش سیلابی ات 

کم نخواهد کرد داغ این کویر !

  

هرچه دارم از دل وجان مال تو  

خاطراتت را فقط  از من مگیر  ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد