یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

حکایت ما!

و این حکایت است که جان ما را بر جهان، جام جهان نما می سازد. 

دل بر رجعت ازلی خوش داریم و ممکنات آن را مهیا خواهیم.لیک این تهیه به چه عنوان و به چه حالی میسر است.هیچ بر این مهم اندیشیده ایم...

و این حکایت است که جان ما را بر جهان، جام جهان نما می سازد. 

دل بر رجعت ازلی خوش داریم و ممکنات آن را مهیا خواهیم.لیک این تهیه به چه عنوان و به چه حالی میسر است.هیچ بر این مهم اندیشیده ایم که از کجا آمده ایم و برای چه آمده ایم؟ 

حال که بازار را فرا گرفته جنگ زرگری و قیل و قال ، خوشتر یافتم سخنی بر حال نگون بخت برانم !

نگون بخت دلال! 

انسانم آرزوست را سرلوحه ی شعار خویش می دارم و دل بر گرمای نوید بخش انسانیت شاد می کنم. به این دو روزه ی دنیا هیچ می نتوان دل خوش داشت،چه اینکه از ازل آموخته ام دل برای آنچه تمام شدنیست خوش ندارم و مهمتر این است که نیازمند دلخوشیم و در این پهنه ی بی همتای فانی حیران به دنبال آنچه باقیست می گردم.به راستی باقیات را در کجا باید جستجو کرد؟ 

در لابلای کتب دینی یا در تنگاتنگ زورق پر زرق و برق این جهان لامکان؟! در راست نمایی ها و دروغ پنداری های این جهان و جهانیانش ببینم یا در حقیقت هایی که در روزگارانی آنان را چون بتی مشروع می پنداشتم؟ 

به راستی حال چندی از کیان بر حال من عجین است؟یامن واله گشته ام که خدایا نفس را چه کنم؟نفس را چه کنند؟!! و من در این آفاق و انفس که گویی انفاس بر خدایان چیرگی یافته نالان و حیران  مانده ام.گهگاهی که مظطربم به خود گویم که مقلد را ترس بر این احوال نباشد،اما عقل را چه گویم؟خدایا در این جهان پر از اضداد و تناقض،در این جهانی که بر علیه دروغ می جنگیم و خود شاید اسیرش شویم،در این جهانی که مهار نفس بر من حقیر که هیچ،بر بزرگان نیز دشوار می آید به فریادم برس و دست گیر! 

خدایا تو خود شاهدی که هرگاه چشم گشوده ام جز یاری دستی دراز نکرده ام و جز اعتلای هم کیشان و هم وطنان چیزی نخواسته ام.تو خود شاهدی که حتی بر مقام شامخ انسانیت همواره احترام گذارده ام و همیشه مقابله نموده ام با تضییع حقوق و سخنان در غیبت افراد.خدایا در این فضای غبار الود،بینش صحیح بر من عنایت کن و بصیرت و حق بینی را همانگونه که بزرگان نیز اشارت دارند بر  همه ی ما عنایت دار تا به سلامت باشیم و از این معبر پر مخاطره ، هم خویش و هم ایران عزیزمان به سلامت بگذرد ان شاا...! 

یا حق!

یار بی یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد