یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

هر چه زنی بزن، مزن طعنه به روزگار من

هر چه کنی بکن، مکن

 ترک من ای نگار من

 هر چه بری ببر، مـبر 

.

.

.




هر چه کنی بکن، مکن

 ترک من ای نگار من

 هر چه بری ببر، مـبر 

سنگدلی به کار من 

هر چه هلی بهل، مهل 

پرده به روی چون قمر 

هر چه دری بدر، مدر 

پرده ی اعتبــــار من

هر چه کشــی بکش، مکش

 باده به بزم مدعی 

هر چه خوری بخور، مخور

 خون من ای نگار من

 هر چه دهی بده، مده 

زلف به باد ای صنم

هر چه نهی بنه، منه

 پای به رهگــــذار من 

هر چه کشی بکش، مکش 

صید حرم که نیست خوش

 هـر چه شوی بشو، مشو 

تشنه به خون زار من

 هر چه بری ببر، مبر 

رشته ی الفت مـرا 

هر چه کنی بکن، مکن

 خانه ی اختیار من 

هر چه خری بخر، مخر

 عشوه ی حاسد مرا 

هر چه تنی بتن، متن 

با تن خاکسار من

 هر چه روی برو، مرو

 راه خـلاف دوستی 

هر چه زنی بزن، مزن

 طعنه به روزگار من

 شوریده شیرازی 

نظرات 1 + ارسال نظر
ermes چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com

سلام به دوست سبز خودم
همیشه بیادت دارم تا اینک امروز و اتفاقی از توی وبلاگهای بروز شده دیدمتون
پیروز و سرافراز بمانی !

راستی این غنی سازی اورا ...
شده فقیر سازی مر...

با سلام و سپاس.
شما نیز در پهنه ی وسیع گرما خواه قلب ما ، مایه ی شور و حرارت هستید و خواهید ماند.
برقرار و سرفراز باشید در پناه ایزد پاک!
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد