یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

پریشان کن سر زلف سیاهت شــــانه اش با من

پریشان کن سر زلف سیاهت شــــانه اش با من 

 سیه زنجیر گیسو بـــاز کن دیوانـــــــــه اش با من 

 که می گویـد که می, نتوا ن زدن بی جـام وپیمانه ؟

 شراب از لــــعل گلگونت بده پیمـــــــانه اش با من

.

.

.

پریشان کن سر زلف سیاهت شــــانه اش با من 

 سیه زنجیر گیسو بـــاز کن دیوانـــــــــه اش با من 

 که می گویـد که می, نتوا ن زدن بی جـام وپیمانه ؟

 شراب از لــــعل گلگونت بده پیمـــــــانه اش با من

 مگرنشنیده ای گنجینه در ویــــــرانه دارد جـــــــای

 عیان کـن گنج حسنت ای پری ,ویـــرانه اش با من

 ز سوز عشق لیلی ,در جهان, مجنون شد افسانه 

 تو مجنون ساز از عشقت مرا ,افســانه اش با من

 بگفتم صید کـــــــردی مرغ دل نیکو نگهــــــــدارش 

 سر زلفش نشانم داد و گفتــــــــــا لانه اش با من 

 ز تــــــــــرک می اگر رنجید از من پیر میخـــــــــــانه 

 نمودم تـــوبه زین پس رونق میخــــــانه اش با من 

 مگو شمع رخ مـــــــــه پیکران پروانه هـــــــــــا دارد

 تـــــو شمع روی خود بنمـــــا بُتا پروانه اش با من

 پی صــــــــید دل آن بلبل بــــــــــاغ صفــــــا ساقی

 به گلزار صفـــــــا دامی بگستر دانـــــــه اش با من


محمد نقوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد