یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

چرا اینها همه جار میزنند که ملا محمد صدر در پی کفر است و بدعت ؟

ملاصدرای شیرازی (صدرالمتالهین)
چرا اینها همه جار میزنند که ملا محمد صدر در پی کفر است و بدعت ؟
چون پرسش هایی دارم که ایشان ،قادر به پاسخ گفتن به آنها نیستند . و این آغاز درمانده کردن دین است.
نمی شود که کلامی بر حق ، به سلاحی بر حق مجهز نباشد و پیروز شود.
نمی شود که تو دست خالی به جنگ با اهریمن بد نهاد بروی و امید غلبه هم داشته باشی .
ایشان نمی خواهند بفهمند که کفر ، مانند فساد ، زورمند است ، شیرین است ، جذاب است . وسوسه انگیز است...
پس در دین باید همانقدر و کمی هم بیش ،قدرت باشد ، جذاب باشد، شیرینی باشد
و امید
تا هم عوام را گرد آورد هم خواص را.
من اینها را می گویم آنها به خشم می آیند.
من پرسشهایم را به جانب آنها می فرستم ، آنها سنگ هایشان را به جانب من پرتاب می کنند...
*(مردی در تبعید ابدی ص238)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://mahdivalizade.com/

امیدوارم به مصیبتی که در اثر لجبازی وهواخواهی تان به آن مبتلا شده اید خانواده ما را هم دچار نکرده باشید ومتاسفانه مثل اینکه باز هم سر وکله تان پیدا شده ولی این بار ضرر میکنی
لطفا" به خودتان برسید

با سلام و سپاس از اطلاع و تهدید و شفقت حضرت شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد