یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

تبریک تبریک تبریک ناشی از صبر صبر صبر

   مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد
هدهد خوش خبر از طرف سبا باز آمد

برکش ای مرغ سحر، نغمه داودی باز
که سلیمان گل از باد هوا باز آمد
.
.
.



 مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد
هدهد خوش خبر از طرف سبا باز آمد

برکش ای مرغ سحر، نغمه داودی باز
که سلیمان گل از باد هوا باز آمد

عارفی کو که کند فهم زبان سوسن
تا بپرسد که چرا رفت و چرا باز آمد 

مردمی کرد و کرم، لطف خداداد به من
کان بت ماهرخ از راه وفا باز آمد 

لاله بوی می نوشین بشنید از دم صبح
داغ دل بود و به امید دوا باز آمد

چشم من در ره این قافله راه بماند
تا به گوش دلم، آواز درا باز آمد 

گرچه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست
لطف او بین که به لطف از در ما باز آمد

نصر من الله و فتح قریب
فرخنده باد پیروزی ملت!
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد