یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

همه حق و همه شور

پشت به در و روی به دیوار خواهندت! 

سر به سر و روی به اغیار خواهندت! 

چه خوش است همهمه ی همهمه سازان!   

.

پشت به در و روی به دیوار خواهندت! 

سر به سر و روی به اغیار خواهندت! 

چه خوش است همهمه ی همهمه سازان!  

چه خوش است مست و دوان سوی شگفتی سازان! 

نه به شعر که آری به آرای خلایق سخنم ، خویشتنم باید داد! 

همه حق و همه شور و به جهان ، هر چه به نام وطنم باید داد! 

شعر من نه آن است که شاعر گوید : 

که بهر حال با من است لیلی و من نیز بر او دارم ها... 

بر او دارم اینک نیک میلی! 

آنچه جوشد به میان آید و هیچش نتوانند زدود!  

حق گوییم وجوییم که نابود است جز آنی که در ره حقش می باید بود! 

عاشقان! 

مفلسان ره عشقش که همانا نآییدید به شمار!  

به صداقت برویم و صافی از عشق حقیقت بشویم! 

که مرا هیچ به نا اهلان جهان خواه نمی باشد کار!

یار بی یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد