یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

خطاب به بنیامین!

شنیده شد گفته ای منظورت در نطق سازمان ملل ، مردم ایران و حمله به مردم ایران نبوده،که به رهبری نظر داشتی،بدون توجه به جناح بندی های سیاسی و سلایق مختلف سیاسی،باید بگویم ای حریف سرا پا ضعیف،کسی که این تاخت بر تو می راند،نه افراطی راست است نه چپ،که یک ایرانی معتقد به اصول و طالب اصلاح که همواره خواهان حفظ اتحاد و همدلی میان آحاد ایرانیان بوده است.ای بنده ی مفلوک خدا که نمی دانی این جای که نشسته ای هر قدر رفیع تر شود ضرب زمین خوردنت را شدت می بخشد.واقعا در تصوراتت چه گنجیده است که اینگونه افسار از دست ها ربوده ای و خود را مورد شماتت همگان حتی رسانه های به اصطلاح کشورت قرار داده ای؟

بنیامین!

نیک بدان که این سرزمین ملتی دارد که همواره در لحظاتی که باید با هم بایستند آنچنان مشتی محکم می گردند بر دهان یاوه گویان که تو نمی توانی در آنالیز ضرب این مشت اصولگرا،اصلاح طلب،سبز و ملی مذهبی را از هم تمیز ببخشی.

پس سخن بر تو نادان کوتاه می کنم که اگر دانا بودی اینکونه خود را مضحکه ی خاص و عام نمی نمودی. توصیه ام بر تو این است که قدری بیشتر بر جنس و فلز مردمان این کهن بوم  بر اندیشه کنی که شاید دگر بار اینگونه دهان بر کف ریزی ناشیانه نگشایی!

نگاهی عمیق بر 24 خرداد بیفکن و ببین این حضور یعنی چه؟ بیاندیش که این نتیجه ی حضور یعنی چه؟آیا همچنان در انتظار مواضع تندی هستی که تو را مظلوم تر جلوه دهد و پوست میش ات پر پشت تر گردد.هرگز هرگز!

دیگر چنین نخواهی دید و بدان با مشی و تدبیر همان رهبری که سنگش بر سرت سنگینی می کند و شیوه ی اعتدال رئیس جمهوری که خنده های وی تو را و تنت را به لرزه می اندازد،هر روز بیشتر از روز پیش به انزوا خواهی رفت و قوم یهودی که شاید هیچ سنخیتی با صهیون خواهی شما ندارند را بدنام تر خواهی کرد.

به خود آی و تغییر این جهان و عوض شدن زاویه ی دید اربابانت را نیک ببین!

یار بی یار

نظرات 1 + ارسال نظر
علی محمد محمدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

سلام دوست خوش فکر و همعقیده ام
بعد مدت ها و اتفاقی وبلاگ پر محتوات رو پیدا کردم
کلی از پست ها رو خوندم و دلی ( تو بخوان ذهنی ) از عزا در آوردم

راستی دو پست اخیرت کامنتدونیش بسته س چرا !؟
اون دوم آبان 92 رو هم متوجه نشدم


قربانت

با سلام و سپاس محضر استاد ارجمندم جناب محمدی عزیز.
بسیار حظیظ گشتم از بذل توجه و لظف شما.
در رابطه با بخش نظرات باید به عرض برسانم که به علت قطرات موجود در وبلاگ 3 پست آخر باید حتما در ادامه ی مطلب باز شوند تا امکان نظر دهی ایجاد شود.
پیرامون پست اخیر هم باید گفت که روز عید غدیر است و شاید روز امید شنیدن خبر خوش پایان تلخی دوری ها انشاالله!
و اما در رابطه با نشانی بنده،اگر به وبلاگ نفس سبز که در لینک های خودتان هم هست مراجعه نمایید اونجا لینک شده ایم.
ارادتمند شما یار بی یار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد