یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

ببار ای باران ببار!

 ببار ای ابر بهار! 

با دلم به هوای زلف یار! 

داد و بیداد از این روزگار!

.

.

.


 


ببار ای ابر بهار! 

با دلم به هوای زلف یار! 

داد و بیداد از این روزگار! 

ماه را دادند به شبهای تار! 

ای باران بر کوه و دشت و هامون ببار! 

ببار ای باران ببار! 

با دلم گریه کن خون ببار! 

در شبهای تیره چون زلف یار! 

بهر لیلی چو مجنون ببار! 

دلا خون شو خون ببار! 

بر کوه و دشت و هامون ببار! 

به سرخی لبهای سرخ یار! 

به یاد عاشقان این دیار! 

به داد عاشقات بی مزار!  

ببار ای باران ببار!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد