یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید
یار بی یار

یار بی یار

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می آید

هدیه ی بهمنی

 

سلام بر تو ای هدیه ی بهمنی! 

ز چه گویم که تو هماره محرم اسرار منی!

به سختی و سهل به کنارت آیم تا که...

 

سلام بر تو ای هدیه ی بهمنی! 

ز چه گویم که تو هماره محرم اسرار منی!

به سختی و سهل به کنارت آیم تا که...

تا که گویی ز امید فزایی ام سخنی!

چون لب به سخن گشایی...

گل بر کشی از لبانت،وه که چه شیرین دهنی!

همه ترس بر دوریت دارم!

هیچ دور مشو ز من که همه از آن منی!

گر به صحرا روم بی تو...

هیچ خوش ناید مرا...

که تو صفا بخش دشت و دمنی!

عزیز جان من! 

امید هر زمان من!

از خدا خواهم که ...

ببخشد بر من تو را!

ببخشد بر ما تو را!

یار بی یار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد